Newsletter

Regulamin sklepu

  1. Firma "Szyciowisko Artystyczne" działa poprzez stronę internetową www.szyciowisko.pl
  2. Zamówienia na prezentowane w sklepie towary oraz zamówienia na realizację projektów powierzonych przyjmowane są przez e-mail zamieszczony w dziale Kontakt.
    Zamówienia można również składać mailowo, pod adresem iwona@szyciowisko.pl
  3. Firma "Szyciowisko Artystyczne" nie jest płatnikiem podatku VAT i nie wystawia faktur VAT. Do zakupionego towaru będzie dołączony dowód wpłaty lub rachunek.
  4. Formy płatności.

    Można wybrać jedną z opcji:

    - Przedpłata - przelew bankowy na konto firmy.

    - Pobranie - należność pobiera listonosz przy dostarczeniu paczki

    - Odbiór osobisty w Skarżysku po uprzednim kontakcie mailowym lub telefonicznym

    W tytule przelewu proszę podać swoje imię i nazwisko

  5. Ceny towarów i koszty dostarczenia przesyłki:

    Sklep internetowy "Szyciowisko" ma prawo do zmiany cen towarów, oraz do prowadzenia i odwoływania akcji promocyjnych. W przypadku zmiany cen, wiążąca dla klienta jest cena obowiązująca w dniu złożenia zamówienia.

    Do podanej ceny towaru należy doliczyć wybrany koszt przesyłki:
    - list polecony priorytetowy (przelew) - 6,00zł
    - list polecony priorytetowy (pobranie) - 9,50zł
    - paczka pocztowa ekonomiczna (przelew) - 12,00zł
    - paczka pocztowa ekonomiczna (pobranie) - 15,50zł
    - paczka pocztowa priorytetowa (przelew) -14,50zł
    - paczka pocztowa priorytetowa (pobranie) - 18,00zł
    - przesyłka kurierska - 20,00zł
    - paczkomaty inPost - 10,00zł

    Środki pieniężne, które wpływają na rachunek bankowy Pracowni Krawieckiej "Szyciowisko Artystyczne" przeznaczone są na opłacenie w imieniu kupującego kosztów przesyłki nabytego towaru i nie stanowią  przychodu z działalności gospodarczej.

  1. Wszystkie zamieszczone na stronie zdjęcia i teksty są moją własnością lub zostały zamieszczone za zgodą ich autorów i jako takie podlegają ustawie o ochronie praw autorskich. Będę wdzięczna za nie kopiowanie i nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.
  2. ZWROTY
    1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Kupujący, który zawarł umowę na odległość, ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej, przez złożenie pisemnego oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie winno być wysłane listem poleconym na adres Sprzedającego lub w formie elektronicznej na stronie sklepu.
    2. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
    3. Koszt zwrotu towaru pokrywa Kupujący. Kupujący winien odesłać towar na adres Sprzedającego.
    4. Sprzedający nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towaru, chyba że Kupujący wybrał sposób dostawy towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym – w tym przypadku Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  3. REKLAMACJE
    Towar przed wysłaniem do Kupującego podlega dokładnej kontroli jakości.
    W przypadku niezgodności towaru z umową, Kupujący ma prawo złożenia reklamacji. W opisie reklamacji Kupujący winien zawrzeć nastepujące informacje:
    1. informację i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
    2. żądanie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
    3. dane kontaktowe składającego reklamację.
    Reklamacja winna być wysłana listem poleconym na adres Sprzedającego, lub złożona w formie elektronicznej na stronie sklepu.
    W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z Umową Sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie dostarczenie towru do Sprzedającego, Klient może zostać poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie towaru na koszt Sprzedającego na wskazany przez niego adres.
    Sprzedający rozpatrzy reklamację najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji.
    Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, wynikające z ustawień (parametrów) monitora Kupującego.